יום ראשון, 16 במרץ 2008

המפגש הצפוי ביפן

למי שלא יודע אני נוסע השבוע ליפן, שבועיים טיול עם החברה, ושבוע אימון אייקידו.
אני נפגש בטוקיו עם 2 שחקנים יפנים, טאישי וטקומי, שניהם שחקנים בכמה רמות מעלי, ואני אנסה לא לעשות יותר מדי פדיחות במחיצתם.
מאז שהתחלתי לשחק פוטבג זו פעם שניה שאני טס לחו"ל, וגם בפעם הקודמת נפגשתי עם שחקן (גבי המפורסם בברצלונה), ששידרג את הטיול שלי בכמה רמות. אני חושב שיש לנו פריווילגיה עצומה להיות חלק בספורט דווקא בשלב הנוכחי שלו, שהוא נפוץ בכל העולם אבל במספרים כאלה שכל פגישה בין שחקנים היא אירוע לחגיגה ושיתוף.

לנו בישראל יצא לארח את ג'וש ולהפוך את הביקור שלו בארץ לאירוע מיוחד יותר, ובמאי יצא לנו לעשות אותו דבר עם בן, ואני מקווה שביקורי שחקנים מהארץ בחו"ל ומחו"ל בארץ יהפכו להרגלים שנתיים לכולנו.

תגובה 1:

asi אמר/ה...

בואנה הטאישי הזה קטלני, יש בו אגרסיביות כזו, דווקא אהבתי.