יום רביעי, 12 במרץ 2008

הציוד וחשיבותו

אחד הדברים הנחמדים בפוטבג זה שכדי לשחק, כל מה שצריך זה פוטבג.
המשיכה הראשונית שלי לספורט היתה העובדה שאת הכדור הקטן הזה שנכנס לכיס בקלות אפשר לשלוף בכל מקום ומצב ולהקפיץ להנאתי. גם אחרי שלמדתי קצת תרגילים בסיסיים, עדיין יכולתי לשלוף את הכדור באמצע היום עבודה, להתאמן כמה דקות, ולחזור לשבת.
היום זה כבר לא כך. הגעתי לאיזשהו שלב בפריסטייל שבו הרמה של התרגילים שאני רגיל לבצע היא כזו שמאוד מתסכל לנסות לבצע אותם עם ציוד פחות ממושלם. כשאני לא עם הנעליים שלי, המכנסיים שלי והכדור שלי אני מרגיש כאילו מישהו הגביר את כוח המשיכה, ואני לא מצליח כלום.
כשאני רואה אנשים סביבי מנסים לעשות AROUND THE WORLD עם ג'ינס, STALL עם פוטבג קשיח מדי, או PENDULUM עם נעליים רגילות, אני מרגיש שגם אם הם מצליחים את התרגיל, הציוד שמפריע להם יגרום להם לפספס את התרגיל אחת ל- באופן עקבי, ולכן שליטה אמיתית בתרגיל לעולם לא תגיע.
אפשר להמשיל את זה לאדם שרוצה ללמוד הקלדה עיוורת, אבל על כל לחיצת מקש שלישית, סידור האותיות משתנה לחלוטין, ואח"כ חוזר. אמנם הוא כן ילחץ על האות הנכונה פעמיים מתוך שלוש, אבל סדר האותיות על המקלדת לעולם לא יתקבע בראש בצורה כזו.
אם המטרה שלי היא חברתית לחלוטין, דהינו להפגש עם אנשים טובים ולהתמסר קצת עם כדור, אני יכול להגיע בכל לבוש שארצה ויהיה בסדר. אבל אם המטרה שלי היא להשתפר ולשלוט בכדור, אני צריך לקחת בחשבון שמה שאני לובש והציוד שיש לי ישפיע על היכולת שלי להשתפר.

אין תגובות: